Paus, blandat

Hej! igår bloggade jag inget som ni säkert såg. Jag gjorde inget speciellt igår utan hängde bara med mina vänner på sso, kommer berätta snart vad vi gjorde. 
Så det blev inget inlägg. För först var det uttagning till tävlingen mot GA. Som ni sett att jag skrivit så ska vi i RD tävla mot GAi lisas hoppbana och då är man 5 i laget så då har vi haft uttagning nr 2. Och jag blev en i laget :DD Så nu är det jag, jossan,monty,linnsan och daph som ska möta GA's tävlingslag. Och då kommer vi RD ha den röda outfiten med siffror ni vet och GA kommer ha den blåa. Så då hade vi först det. Sen hade GA uttagning kl 19:00 då bestämde vi oss att spinionera på dem och det funka i början sen kom hannah på oss -.- XD men det var kul iaf. Sen chilla vi bara runt där och vi hade en skype grupp vi prata i några stycken. Efter deras uttagning så träna vi i laget lite sen så levlade vi (gjorde bana med 15 häst ahhaa) med emlan och kim en stund innan dom drog. Och då var det bara några kvar och vi som var kvar red runt och prata i skype gruppen. Kl 01:00 tror jag ungefär så stängde vi av. Men jag tog ipaden och kolla yt. Kl 2 så la jag bort den men kunde inte somna så somna vid typ 3 cirkus. 
Vaknade och åt frukost sen har jag bara varit ute typ hela dan, men jag loggade in en stund och bara tog en bild med min syster Courtney Queenvalley och våran kompis Viktoria Oakwood. 
 <3
Jag loggade egentligen in för att göra skattjakten men sen när jag tagit bilden så skulle vi fika och sen dess har jag bara varit ute. Jag ska gå ut nu en stund igen men kände att jag behövde slänga in ett inlägg. Men hoppas ni har det bra :* Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer