Serie! :D

Hej! Jag gjorde ett avsnitt för ett tag sen på en serie, men jag kunde inte lägga upp den på yt. Men nu har snälla Kim och Emlan hjälpt mig så jag har fått upp det första avsnittet och faktsikt det andra som jag satt och fixa idag :D Tycker det är jätte roligt att hålla på att fixa o trixa med det. Och det är första gången jag gör något sånt här, så mobba mig inte för att det är lite fel här och var xD ahah, men jag hoppas ni tycker om serien :D Jag lägger videorna här nere så kan ni kika på dom direkt men annars lägger jag upp dom på min yt som är: Therese Lionwater :) Kram på er :D
 
 
 
Marre
2015-07-28 @ 22:18:36
URL: http://shadowheartsso.blogspot.se

Så lite så. Bravesoul gillar att blir fotad eller filmad :)

Svar: Hihi, vad bra :D
Tessan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer