Natur bilder

Hej! Idag kommer det vara ett mer irl relaterat inlägg. 
Nämligen att jag och en i klubben prata om att fota osv. och då vart jag sugen på att fota lite naturbilder, så jag leta fram min kamera (den är ganska gammal men sparar till en riktigt systemkamera). och sen gick jag ut på en väg där jag ofta rider och fota lite. Tyckte det vart väldigt fina bilder men alla tycker ju olika :D
så har överfört alla bilderna så ni får se visa av dem. 
Men om vi pratar lite sso, jag har bara levlat upp dingo till lvl 14 och sen efter jag kom hem från att fotat så hade vi klubbmöte och klubbfoto :D Sen har jag varit ute lite nu och hållt på i trädgården och så. Funderar på att göra klart dom få banorna jag har kvar men vi får se. Hoppas ni haft en bra dag, kram :D
 
mkt stenbilder ;D
Vägen jag var på :)
ha älskar leran med där också xD 
hmm vem har lämnat det här kvar? inte till användning iaf för det är ett stort hål i burken och ja ni ser själva ;D
tkr stenarna är jätte fina på dena vägen, och vart många bilder på dem som ni ser ;D
Blooommmor
 
Min favorit bild av dem jag tog idag ♥.♥
plaaankoor mitt på vägen ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Marre
2015-07-12 @ 21:38:40
URL: http://shadowheartsso.blogspot.se

Fina bilder Tess :)

Svar: Tack bästa marre :D <3
Tessan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer