Dressyr lektion

Hej igen! I förrgår (torsdag) så hade emlan en dressyr lektion med oss drakar :D Jag rider Irl men har nästan aldrig ridit dressyr såå är sämst på det. Hade faktiskt tänk att göra ett inlägg där jag berätta mer om mig irl och så men det kommer framöver isf. Jag fota några bilder på dressyr men tänkte först vissa er min outfit :D Emlan är ju vädligt noga när det gäller sånt här så man var tvungen att ha vissa saker och att sadeln skulle passa med tränset och schabraket med benlindorna sen var det lite mer att man skulle ha hatt osv. men såhär såg jag ut iaf :D 
 
Körde på blått då jag gillar det väldigt mycket :D Jag tänkte göra "outfit sak xD" då jag skriver vad allt kostar och vart man kan köpa de, låter det bra? :D Vii börjar :)))
Ryttare: 
Diamantskodd hatt-lifetime shoppen (då för LT)
stilig ridrock - Västkobben 7020 JS  69 SC
vita trekvartsbyxor- Fort Pinta 3750 JS  49 SC
Baronessans handskar - Silverglade 6350 JS  49 SC
Dressyr stövlar delux - Liftetime gåva 
Häst:
Eko märkt tävlingsträns - Marleys bondgård 6550 JS 59 SC
Mörkblå jorviksadel - Vingården 3300 JS 37 SC 
stor snöfilt - Fort Pinta 7100 JS 73 SC 
Benlindor - Fort Pinta 90 SC (färgen står att den är grå men dom ser vita ut) 
 
 
 
Det var då min outfit :D Här kommer bilderna från lektionen, som jag skrev där uppe så är inte jag en dressyr människa så denna lektionen var nyttig för mig :D Och emlan är jätte duktig på hästar så det kändes bra :) Så tack för det Emlan :D Här kommer bilderna så ni får njuta, kram :)
 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer