Ny hääässtt

Hallåå!! 
Nu är det mycket bättre sen i söndags :D Vilket är otroligt skönt. 
Igår var det onsdagsupptadering.
Vi fick veta att FP strandverksamheten endast skulle vara en vecka till, att ferdninan hade slagit upp i fp, att det var ny utrustning och samt nya Morgan hästar :D
Jag är helt kär i alla tre som kom, helt underbara är dom alla tre. Men jag har såklart köpt en ;) 
 Hur gullig var inte denna? urgullig :D
O denna? Hur söööt som heelst
Men OMG denna är rena drömmen *,* 
 
Ja såklart blev han min *.* 
Här har ni honom självaste Midnightking aka Mario *.* han är såååå vacker. OMG jag döör <3 
Jag har levlat upp honom till level 9 redan :D Jippie! 
Så inte långt kvar tills jag kan ha honom i champ och på RFs event :D 
Mihihiih
Här får ni lite fler bilder på denna underbara saken så hörs vi, kram :-D
 Jumpie :D
ahahha alltså så gullig <3
Badaaa
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Thereselionwater

Starstable online ❤ ♞ mm

RSS 2.0
Jumbo Purple Stripe Pointer